Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Μια έκπληξη από το 1930....


Έχω πει άπειρες φορές και μάλλον θα πω άλλες τόσες ότι η Αθήνα είναι μια μαγική πόλη . Έχω πλέον ένα ακόμα έναυσμα . Πριν μερικές μέρες , τα βήματά μου με οδήγησαν στα Εξάρχεια . Μια περιοχή πολύ ιδιαίτερη .  Καθώς περπατούσα και παρατηρούσα τον κόσμο , συνειδητοποίησα ότι τα βήματά μου , που πολλές φορές με οδηγούν εκεί που θέλουν αυτά , πάλι είχαν αποφασίσει εκείνα που θα με πάνε . Σαν μαγνητισμένα με φέρανε μπροστά σε ένα γωνιακό μαγαζί που στον έξω χώρο του φτάνανε μελωδίες πολύ ξεχωριστές . υπνωτισμένος σχεδόν ανοίγω την πόρτα και μπαίνω στον χώρο του μαγαζιού .

Ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι κοιμόμουν και τα όνειρά μου με είχαν ταξιδέψει πολύ πίσω. Βρισκόμουν σε έναν μεγάλο χώρο , στην μπάρα του οποίου δέσποζε μεγαλόπρεπα ο βασιλιάς των cocktail  , το Dry Martini . Τα cocktails  αυτά πίνανε υπέροχες χαμογελαστές φιγούρες , αντρικές και γυναικείες μέσα σε ρούχα βγαλμένα από ταινίες του '30 . Γυναίκες με απίθανες κομμώσεις και ρετρό φορέματα , και άντρες με τιράντες , γιλέκα και τραγιάσκες . Στην οροφή ήταν κρεμασμένη μία οθόνη που έδειχνε σκηνές από ταινίες της εποχής εκείνης . Την παράσταση όμως , έκλεβαν τα ζευγάρια που χρησιμοποιώντας περίτεχνες κινήσεις πάνω στο ρυθμό του swing και του lindy hop , έβαζαν φωτιά στο παρκέ . Στο ζενίθ της διασκέδασης , δυο αγόρια μπήκαν στο κέντρο της ''πίστας'' και με περίσσια μαεστρία άλλαζαν διαρκώς ντάμες σε έναν χορό που σε μαγνήτιζε με την , ένταση , το κέφι , τη ζωντάνια και τον ερωτισμό του . Σε μια γωνία πίσω από την μπάρα ξεχώριζε μια άλλη εκπληκτική παρουσία .  μακριά ξανθά μαλλιά πιασμένα με κορδέλα , καρό πουκάμισο δεμένο στο ύψος της κοιλιάς κόκκινο κραγιόν και μάτια γεμάτα ένταση . Δεν μπόρεσα να κρατηθώ και της μίλησα . Το όνομά της εξίσου ιδιαίτερο ... Ζοζεφίν .... Μετά από μια σύντομη συζήτηση μαζί της , έμαθα πως υπεύθυνα , για όλο αυτό είναι τα πιο γα..τα γατιά της πόλης , οι ''Athens Swing Cats'' μια ομάδα ονειροπόλων που προτιμούν να ξεφαντώνουν λίγο διαφορετικά από την μάζα ..
Τα γατάκια αυτά μαθητεύουν υπό την επιμέλεια της Ζοζεφίν , της Χριστίνας και του Ben  , στο studio τους στο γκάζι . 

Έχω αγαπημένοι φίλοι αναγνώστες να σας ενημερώσω, πως δεν αντιστάθηκα και έγινα και εγώ ένα από αυτά τα γατόνια που τόσο όμορφα ταράξανε εκείνο το βράδυ μου στο κέντρο της ωραιότερης πόλης του κόσμου . 
Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο site  της σχολής και νομίζω πως θα πειστείτε .. athensswingcats.com... νιαουυυυ .................




Δεν υπάρχουν σχόλια: