Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΜΕΛΟΔΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ M.D.

Πάει λίγος καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση και απολογούμαι γι αυτό . Κυρίως από τον εαυτό μου ...
Λοιπόν , επιθυμώ πάλι την έκφραση μερικών σκέψεων , με την ελπίδα να αγγίξει κάποια απ της εσωτερικές χορδές μας . . . 

Θέμα του σημερινού παραλογισμού μου, είναι η φυγή ... Κυριολεκτική ή μεταφορική . Φεύγω απο μία κατάσταση , από τον τόπο μου , απο μία περίοδο της ζωής μου ή και από .....
Τι όμως σημαίνει φεύγω και γιατί αυτό να είναι οδυνηρό ?Οδυνηρό για ποιόν ? για μένα ? για τους φίλους και οικείους μου ? και με ποιόν τρόπο αυτή η οδύνη μετατρέπεται απο άτομο σε άτομο ?
Κλείνοντας τα μάτια μου , βλέπω ένα παιδί με βαθύ βλέμμα και κρυμμένα δάκρυα να φεύγει απο την παρέα του , απο τους άλλους φίλους του . Οι φίλοι παίζουν , χαμογελούν , άλλοι κλαίνε και άλλοι ετοιμάζονται και εκείνοι να φύγουν . Να ταξιδέψουν. Το παιδί με το βαθύ βλέμμα και τα κρυμμένα δάκρυα συνεχίζει να ακολουθεί το δρόμο που η φωτεινή κλωστή της μοίρας , αυταρχικά του έχει υποδείξει . 
Πίνω μια γουλιά αέρα
και συνεχίζω να βλέπω με κλειστά μάτια το παιδί με το βαθύ βλέμμα και τα κρυμμένα δάκρυα να προχωρά μη γνωρίζοντας αν πρέπει να κοιτάξει μπροστά ή πίσω . Μη γνωρίζοντας αν πρέπει να φοβάται ή να χαίρεται . Μη γνωρίζοντας αν πρέπει να φοβάται το άγνωστο ή την επιστροφή . Άν τα άλλα παιδιά έχουν μεγαλώσει ? αν μετά εκείνος είναι πολύ μικρός γι αυτά ? Άν κουραστήκανε να του φιλάνε την αγαπημένη του κρυψώνα στο κρυφτό ? 
Το παιδί προχωρά . 17 βήματα έχουν μείνει για τον άγνωστο προορισμό του .Το παιδί πορεύεται.
Ανοίγω τα μάτια μου που παραμένουν κλειστά και ονειροπόλα . 
17 βήματα μένουν.
Θα επιστρέψω φίλοι μου
Να μη μεγαλώσετε πολύ , εγώ θα είμαι ακόμα παιδί
Να μου κρατάτε την αγαπημένη μου κρυψώνα στο κρυφτό . Αγαπάω το κρυφτό.Προσπαθήστε να την κρατήσετε.
Αγαπάω το κρυφτό .
Σας αγαπάω φίλοι μου.

1 σχόλιο:

Dino Kon είπε...

5 βήματα μένουν για το παιδί με το βαθύ βλέμμα και τα κρυμμένα δάκρυα που αρχίζουν να φαίνονται. Κουράζει το κεφάλι του με "αν" και φόβους. Μη φοβάσαι, μην τρέμεις, προχώρα στο καινό, στο άγνωστο. Θα μεγαλώσει, θα ωριμάσει, δεν θα αλλάξει. Τα άλλα παιδιά θα παίζουν κρυφτό και όταν γυρίσει, η θέση του θα είναι εκεί να περιμένει. Μη φοβάσαι το ταξίδι. Τα μεγάλα ονειροπόλα του μάτια θα είναι οδηγός στο ταξίδι. Άνοιξε την δεύτερη κουρτίνα και άσε μια χαραμάδα στην πρώτη, να κοιτάς πίσω, να θυμάσαι να δίνεις αξία. Φεύγει προς τον ήλιο και φοβάται την ιδέα. Προχώρα.